Často kladené dotazy
1. Jak dlouho trvá čištění?
Běžně se snažíme zákazníkovi vrátit zaslané zboží do 5 pracovních dní. Můžou ale nastat i situace, kdy jsme pracovně dost vytížení a máme spoustu zakázek, právě před tou vaší, a pak se může doba dodání prodloužit v závislosti na situaci o 1-5 pracovních dní. V tomto případě vás budeme o aktuální situaci kontaktovat.
Je možné si u nás domluvit expresní dodání, které je zpoplatněno.
2. Nabízíte služby na počkání?
Nenabízíme. Z důvodu dodržení vysoké kvality služeb. Určité procesy nelze urychlit a je zapotřebí na ně dostatek času.
3. Čím čistíte a jak opravujete?
Čištění provádíme pouze ručně pomocí čistících kartáčku a štětečků z těch nejkvalitnějších materiálů. K dokonalé desinfekci, nám pomáhá profesionální parní stoj s výstupní teplotou, až 163°C a tlakem 10 barů. Čistící prostředky používáme výhradně od značek Saphir, Saphir Medaille d'Or, Famaco a další prémiové značky, které si necháme pro sebe, z důvodu konkurenční výhody.
K obnovení barev obuvi a módních doplňků, používáme ty nejlepší barvy od společnosti Angelus, které vynikají svou vysokou kvalitou a dlouhotrvajícím účinkem.
4. Jak postupovat, když nebudu s výsledkem spokojen?
Pokud po převzetí bot od kurýra nebudete spokojeni s výsledkem naší práce neprodleně nás telefonicky kontaktujte na čísle 771 166 773 a my s vámi začneme reklamaci individuálně řešit.